Bando per borse di studio a favore di studenti stranieri ammessi al Corso di Laurea Magistrale in "International Economics and Commerce"

Anno accademico 2018/2019

L’Università Politecnica delle Marche (UNIVPM), al fine di favorire l'accesso di studenti stranieri, offre n. 7 borse di studio di 7.200 (settemiladuecento) euro ognuna al lordo degli oneri a carico del beneficiario a favore di studenti stranieri che si immatricolano nell’A.A. 2018/2019 al Corso di Laurea Magistrale in "International Economics and Commerce (IEC)".

Agli studenti vincitori di borsa di studio nell’ambito di questo Bando verrà concesso l’esonero totale dai contributi universitari.

Scadenza: 15 giugno 2018.

Call for Scholarships for foreign students admitted to the Master's Degree in "International Economics and Commerce"

Academic year 2018/2019

The Università Politecnica delle Marche (UNIVPM), in order to foster the access of international students, offers 7 scholarships of 7.200 (seven thousand two hundred) Euros each (gross) to foreign students enrolling in  the Master's Degree in "International Economics and Commerce (IEC)" - Academic year 2018/2019.

UNIVPM will apply a fee waiver policy for the scholarship holders selected through this Call.

Deadline for applications: 15th June 2018.

Documents: