Borse FLOR (For Linking Overseas Relations) riservato agli studenti stranieri ammessi al corso di laurea magistrale in Environmental Engineering

Anno accademico 2019/2020

Ogni anno l’Università Politecnica delle Marche (UNIVPM), al fine di favorire l'accesso di studenti stranieri, offre borse di studio a favore di studenti stranieri che si immatricolano al Corso di Laurea Magistrale in "Environmental Engineering”.

Il bando relativo alle immatricolazioni all’a.a. 2019/2020 verrà pubblicato nelle prossime settimane.

Scholarships for foreign students admitted to the Master''s Degree in "Environmental Engineering"

Academic year 2019/2020

Every year Università Politecnica delle Marche (UNIVPM), in order to foster the access of international students, offers scholarships to foreign students enrolling in the Master''s Degree in "Environmental Engineering (EE)".

The call for scholarships for academic year 2019/2020 will be published in the next few weeks